Search:

Type: Posts; User: Deano

Page 1 of 19 1 2 3 4

Search: Search took 0.14 seconds.

  1. Replies
    42
    Views
    2,468

    H Upmann Magnum 50 is under filled and a bad...

    H Upmann Magnum 50 is under filled and a bad tasting cigar.
  2. Replies
    22
    Views
    1,019

    HdM PR on the downs next to Jack and Jill ...

    HdM PR on the downs next to Jack and Jill

    https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200322/d12e3070e9081963b3e6bb0759837c20.jpg
    ...
  3. Thread: Italian ERs

    by Deano
    Replies
    45
    Views
    10,168

    Exactly. Really appreciate it all.

    Exactly. Really appreciate it all.
  4. Thread: Long cigar tube

    by Deano
    Replies
    12
    Views
    4,815

    Haha I was trying to think of something but...

    Haha I was trying to think of something but that’s perfect
  5. Thread: Long cigar tube

    by Deano
    Replies
    12
    Views
    4,815

    Long cigar tube

    Let me know if anyone needs this for cigar shipping.

    https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200321/490e0659c7cef7e4aadc38c1a4f10aff.jpg
  6. Replies
    14
    Views
    1,514

    What are you trying to say?! Lol! :tongue:

    What are you trying to say?! Lol! :tongue:
  7. Replies
    14
    Views
    1,514

    Btw all newbie questions gratefully answered....

    Btw all newbie questions gratefully answered. Don't be shy in asking, we've always been known for helping out! :cool:

    P.S. please send me the link to your 'other' forum.......
  8. Thread: Italian ERs

    by Deano
    Replies
    45
    Views
    10,168

    Cheers guys.

    Cheers guys.
  9. Replies
    1
    Views
    18,271

    Once you've stuck around a bit and posted more :)

    Once you've stuck around a bit and posted more :)
  10. Thread: Italian ERs

    by Deano
    Replies
    45
    Views
    10,168

    Yep same here. Sounds like we need more cabs!

    Yep same here. Sounds like we need more cabs!
  11. Replies
    100
    Views
    10,098

    The 80% scenario is absolute worst case

    The 80% scenario is absolute worst case
  12. Replies
    6
    Views
    600

    San Cristóbal de La Habana 20 Aniversario is a...

    San Cristóbal de La Habana 20 Aniversario is a Capuleto (52 x 6 3/8)?

    Having had a google I was surprised at the number of possibilities for a LCDH edition San Cristóbal!
  13. Thread: All 2020 REs

    by Deano
    Replies
    70
    Views
    3,100

    Holy moly I need some of those bad boys.

    Holy moly I need some of those bad boys.
  14. Replies
    46
    Views
    20,213

    My Dad’s bday the night before so if he doesn’t...

    My Dad’s bday the night before so if he doesn’t want to do anything on the sat then I’m in
  15. Thread: Introduction

    by Deano
    Replies
    22
    Views
    1,446

    Welcome, thanks for joining up! :41:

    Welcome, thanks for joining up! :41:
  16. Replies
    14
    Views
    984

    As good as.

    As good as.
  17. Replies
    11
    Views
    845

    Dip RE Phoenicia ‘Ammunition’. ...

    Dip RE Phoenicia ‘Ammunition’.

    https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200227/91bc2b07f7ec23690f769132ba883954.jpg
  18. Replies
    11
    Views
    1,023

    109 in Switzerland two years in a row?! Seems...

    109 in Switzerland two years in a row?! Seems unfair. There's so many good vitolas coming out next year, arghhhhh
  19. Replies
    712
    Views
    57,717

    Too late I already lol’d before I read the don’t...

    Too late I already lol’d before I read the don’t laugh bit!!
  20. Replies
    11
    Views
    1,324

    Certainly looks like it. Nice find!

    Certainly looks like it. Nice find!
  21. Thread: Monte Supremos

    by Deano
    Replies
    21
    Views
    1,735

    No not Italy, Belgium. Yep an 85 is coming -...

    No not Italy, Belgium.

    Yep an 85 is coming - just saw a pic on Ajay’s Twitter. Mentioned a Behike 58 too...
  22. Thread: Monte Supremos

    by Deano
    Replies
    21
    Views
    1,735

    Yeah 25s for 850

    Yeah 25s for 850
  23. Thread: Monte Supremos

    by Deano
    Replies
    21
    Views
    1,735

    I saw them briefly, and was extremely tempted,...

    I saw them briefly, and was extremely tempted, then saw the price - 850Euros.
  24. Replies
    29
    Views
    1,524

    It was very very nice and beautifully...

    It was very very nice and beautifully constructed. I don’t think it’s worth the U.K. price though which is extreme - but then what is!

    No one noticed I’d put year of the pig instead of rat....
  25. Replies
    29
    Views
    1,524

    Shall we arrange a herf?

    Shall we arrange a herf?
Results 1 to 25 of 459
Page 1 of 19 1 2 3 4